Koszalin: wstrzymana bezpośrednia obsługa klientów
Jutro, czyli 1 czerwca nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa klientów w koszalińskim oddziale ZUS. Wnioski i dokumenty będzie można złożyć do specjalnych skrzyni, w sposób bezpieczny, bez kontaktu z pracownikiem lub za pomocą Platformy Usług Elektronicznych.
REKLAMA
Z powodu sytuacji epidemicznej w sobotę miała miejsce dezynfekcja całego budynku oddziału ZUS w Koszalinie. Przeprowadziliśmy zamgławianie wszystkich pokoi i dezynfekcję metodą drobnokropelkową ciągów komunikacyjnych w placówce.
Jutro wstrzymujemy obsługę bezpośrednią klientów i dotyczy to także badań u lekarzy orzeczników.
W placówkach ZUS już w czasie zagrożenia epidemicznego podjęliśmy specjalne działania, zgodnie z rekomendacjami organów państwowych, w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników. Pracownicy ZUS mają bez ograniczeń dostęp do środków ochrony osobistej, między innymi takich jak płyny do dezynfekcji rąk, jednorazowe rękawiczki, maseczki i fartuchy ochronne. W koszalińskim oddziale środki te są zapewnione na najbliższe kilka tygodni. Na bieżąco kontrolujemy, jak jest zabezpieczona każda placówka.
Jutro wstrzymujemy obsługę bezpośrednią klientów i dotyczy to także badań u lekarzy orzeczników.
W placówkach ZUS już w czasie zagrożenia epidemicznego podjęliśmy specjalne działania, zgodnie z rekomendacjami organów państwowych, w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników. Pracownicy ZUS mają bez ograniczeń dostęp do środków ochrony osobistej, między innymi takich jak płyny do dezynfekcji rąk, jednorazowe rękawiczki, maseczki i fartuchy ochronne. W koszalińskim oddziale środki te są zapewnione na najbliższe kilka tygodni. Na bieżąco kontrolujemy, jak jest zabezpieczona każda placówka.
PRZECZYTAJ JESZCZE